wtorek, 19 października 2010

Mam i ja

Donosze,ze dzis dotarla do mnie przesylka z angielskiego sklepu z cudnej urody kanwa, na ktora czekalam.Teraz i ja smialo moge zaczynac swoj hafcik ino jeszcze koncepcje muliny dobrac. Nie jest to  wiekszy problem bo tego ci u mnie dostatek.Wiem tez juz co bede ostatecznie haftowac ale na razie nie pokaze,bo mam tylko sam schemacik bez fotki obrazka.
Dzielnie na razie walcze z SAL-em bombkowym z forum-fotki juz jutro na moim blogu.
Kilka kobiet pytalo co to za forum i juz spiesze wyjasnic.Jest to forum zamkniete i mozna tam sie dostac tylko z polecenia.Rejstracja odbywa sie dwoch etapach:najpierw na forum "ratunkowym",ktore powstalo jak jakis haker paskudny wykasowal nam nasze ukochane forum,gdzie bylysmy szmat czasu.W przeciagu doby zniknelo nam tysiace postow,schematow i wszystko co tworzylysmy latami.Jak juz sie ktos tam zarejstruje to musi zostac polecony adminom aby dostac aktywacje.Kolejny krok to rejstracja na forum docelowym.Wiem ze sporo tych obwarowan ale zrozumcie ,ze sie troche boimy po tym co nas spotkalo.Jesli ktoras by chciala dolaczyc do naszej malej spolecznosci to prosze o kontakt przez moj blog i podanie swojego e-maila.Wtedy bede mogla podac namiary na nasze forum,niestety regulamin zabrania podawania linka w miejscach ogolnodostepnych.
Ja chce juz do domu....nie wiem jak wytrzymam caly dzien w pracy...ta kanwa tak kusi....no chyab sie rozchoruje....

4 komentarze:

  1. Mam podobnie jak Ty i doskonale Cię rozumiem: w pracy mam akurat przestoje projektowe i aż mnie skręca że muszę tu odsiedzieć zamiast w domu dłubać. Dziś rano nawet postawiłam ścianę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rzecz jasna: "postawiłam" = "wyszyłam" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za informacje o Forum.

    Jestem bardzo ciekawa, jaki wzór wybrałaś....

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam - przed rozpoczęciem świątecznej zabawy zaparłam się skończyć dwie prace już prawie na finiszu, i tak mnie ciągnie to tych świątecznych że nie idzie wytrzymać. A dodatkowo popołudnia mi się zajęte zrobiły i normalnie chyba przestanę spać czy cuś :))

    Aga, pokaż chociaż ten materiał cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń