piątek, 22 października 2010

Zmiana planów

Trochę namieszałam,mam nadzieję że nie wylecę za to z hukiem z SAL-u.
Początkowo zadeklarowałam że wyszyję dwie zawieszki choinkowe richelieu,pomimo że to nie krzyżykowy wzór dostałam zaproszenie.Ale....... jak zaczęłam oglądać wasze piękne wzorki to mi się żal zrobiło że ja nie będę krzyżykować.Od początku przekopałam swoje świąteczne schematy i znalazłam serduszkowy sampler.Schemat jest dostępny na blogu Gazette 94.
Zdecydowałam się na czerwoną kanwę i białą mulinę,będzie zimowo.Wzór jest niewielki ,tylko moja kanwa to 12 ,więc serce wyjdzie dosyć duże.W rzeczywistości czerwień kanwy jest dużo ładniejsza,na zdjęciu wyszła jakaś wypłowiała.Wczoraj postawiłam pierwsze krzyżyki i podoba mi się ten wybór.

Przepraszam za to zamieszanie .

4 komentarze:

  1. Będziesz miała bardzo śliczne serduszko - ten biały haft na czerwonym pięknie wygląda (tenzachwycony)
    ........ a zawieszkami możesz je dodatkowo udekorać :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo.. serduszka też bardzo lubię :-) Śliczne będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżusia, uwielbiam takie połączenie, zwłaszcza w zimowych pracach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słusznie Ci się żal zrobiło :-) Wzorek wybrałaś śliczny. Poza tym możesz zrobić dwie prace,nie?

    OdpowiedzUsuń