piątek, 15 października 2010

Witajcie!

Bardzo się cieszę, że drugi raz spotykamy się w takiej miłej zabawie, jaką jest wspólne haftowanie.
To jedna z najbardziej pozytywnych stron wirtualnej rzeczywistości, możliwość zjednoczenia się w czasie przy swoim hobby.
Ja również jestem jeszcze na etapie bicia się z myślami - oczywiście w kwestii podstawowej, tzn. który wzór wybrać.
Tematyka świąt Bożego Narodzenia najbardziej wciąga i chciałoby się zrobić kilka robótek, nie tylko jedną.
Czasu trochę mamy, ale jak zawsze nagle się okaże, że święta tuż, tuż .
A więc sama się poganiam w myśleniu, a tworzenie w Waszym towarzystwie na pewno będzie sprzyjać lepszej mobilizacji pracy twórczej.
Przesyłam serdeczne pozdrowienia!

1 komentarz:

  1. Ciekawa jestem co wymyślisz :) Skręca mnie normalnie z niecierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń