sobota, 16 października 2010

POWITANIE

Ja tez sie chialam serdecznie przywitac z wszystkimi uczestniczkami zabawy.Zreszta kolejna do ktorej sie zglosilam.Rok temu jakos wasz SAL mi przelecial w natloku problemow i tylko  do jakiegos czasu moglam obserwowac wasze cudne prace.W gruncie rzeczy ta choinka tak bardzo mi sie podobala ze chetnie bym wlasnie ja wyhafcila ale nie mam schematu.Bombek tych co Wegierki robia nie moge podciagnac pod te zabawe,bo je wlasnie haftujemu w SAL-u forumowym(zapraszam w srody na moj blog,bo postepy mamy pokazywac raz na tydzien wlasne w srody).Motam sie pomiedzy dzrewkiem sniezynkowym i innym rownie fajnym schemacikiem bombkowym.I tu mam pytanko,moge dwa jesli nie bede mogla sie zdecydowac ostatecznie?
Raju kiedy ja to ogarne? Dwa SAL-e,wymianka swiateczna na forum,wspolne hafcenie obrazkow DIM ,ze o RR-ach nie wspomne...oj szalona kobieta ze mnie...

3 komentarze:

  1. Oj...tam zaraz szalona:)
    Hafciarki już tak mają...że chętnie pracują nad kilkoma haftami jednocześnie:0
    Trzymam kciuki...i czekamy na pokazanie wybranej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam na Twój blog na chwilkę, ale to wymaga bardzo dłłłłłłłłłłłłłlugiej chwili - ileż tam przepięknych prac.
    Podziwiam !!!!!
    Na jakim Forum powstają te cudne bombki???

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamuśka, Szzzalona Babka z Ciebie - normalnie masz chyba ze cztery łapki do dziergania ;)Przyznaj się że jakieś pająki po kątach Ci pomagają :)

    Zajrzyj na pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń