środa, 20 października 2010

zaserduszkowany Renulek

jednak na jednym serduszku się nie skończy bo właśnie skończyłam drugie serduszko tym razem z ptaszkami :)
zaczęłam trzecie wyszywać ale kiedy skończę? sama nie wiem bo mam inne jeszcze obowiązki.



chyba blog cieszy się ogromnym powodzeniem bo mi napisało, że musze czekać 40 minut na załadowanie zdjęcia  :D no więc poczekam......
czekam... czekam... i czekam... jestem bardzo cierpliwa :) no dobra idę obrać ziemniaki...

....obralam i wróciłam i jeszcze musze poczekać.... czekam... ciekawe czy ktoś jeszcze czeka gdzieś tam na kablu razem ze mną :))) jeśli tak to ładując zdjęcie albo powiesimy bloga albo któraś z nas znowu będzie musiała czekać :))) no tak chyba nie było w poprzednim blogu SALowym...  no Ania powinnaś się cieszyć z takiego powodzenia akcji :) a ja nadal czekam.... no dobra... wrócę za 30 minut...

ufff doczekałam się :D

12 komentarzy:

  1. Będziesz miała przepiękną kolekcję serduszek na choince Reniu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie były w panelu nawigacyjnym informacje że jakieś techniczne prace na bloggerze są dlatego były trudności z wrzutem zdjęć.
    serducha urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zniechęcaj się, działaj i pokazuj co wyszyłaś;-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ty Renulek nie będziesz miała co robić w listopadzie i w grudniu! Trzeba sobie rozłożyć robotę w czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak mi jeszcze raz jakas kobieta na forum powie ze mam motorek w rekach to ja odesle do ciebie...
    serducha cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Renulek, szanuj pracę! Ja już innego SAL-a nie planuję w tym roku :D [ta szczerząca się]

    Madziula dobrze prawi: są ogłoszenia w panelu administracyjnym że od 5pm dodawanie zdjęć będzie mocno utrudnione a nawet niemożliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja próbowałam wstawić fote od 15:30 i nie dało rady... ale po 17:00 poszło bez problemu [rozkłada bezradnie ręce]

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Wam się moje serduszka podobają ciekawe co będzie jak je zszyje i wypcham? hmm...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie ubraną choinkę będziesz mieć!

    OdpowiedzUsuń