wtorek, 12 października 2010

Powitanie

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

To już druga zabawa świąteczna którą mam zaszczyt organizować i która mam nadzieję również spotka się z tak dużym zainteresowaniem jak miało to miejsce w ubiegłym roku podczas wspólnego wyszywania choinki w Choinkowym SAL-u 2009. 
Powstało wtedy wiele pięknych, ślicznie wykończonych prac i wierzę że choinki ubiegłoroczne będą również cieszyć Wasze oczy podczas Świąt 2010.

Niestety, czas nieubłaganie płynie i minął niemal rok od poprzedniego wspólnego wyszywania. I tęskno mi do tamtego czasu pozytywnych emocji, wspierania się, adrenaliny.

Prawdę mówiąc byłam już o krok od rezygnacji z ogłaszania zabawy w 2010 roku. Nie mogłam poradzić sobie z obejściem regulacji które w ubiegłym roku doprowadziły do zamknięcia bloga Choinkowy SAL 2009. Pisałam już post o tym że w tym roku się poddaję.Nie opublikowałam go bo podczas pisania zdałam sobie sprawę że SAL tonie tylko wspólny wzór. SAL to przecież wyszywanie prac o jednej tematyce! A tematykę przecież znamy :) Znowu poruszamy się przecież wokół Świąt Bożego Narodzenia!


Biorąc pod uwagę ubiegłoroczne doświadczenia oraz głosy Uczestniczek postanowiłam że pomysł nie powinien czekać aż do listopada. Trzeba zacząć już teraz.

Zatem jesteśmy:  z nowym otwartym dla wszystkich blogiem, w nowym roku, z nowymi siłami, nowymi pomysłami!


Ten rok należy do Was: indywidualnie wybierzcie motyw jaki będziecie wyszywać, pracujecie nad tym i pokazujcie tutaj postępy Waszych poczynań. Dzielcie się doświadczeniami i inspirujcie innych odwiedzających!

Życzę Wam i sobie samych pięknych prac oraz satysfakcji z pracy nad nimi!

Powodzenia!

Szczegóły organizacyjne TUTAJ.

1 komentarz:

  1. I bardzo dobrze, że nie poddałaś się, a nas nie pozbawiłaś tej przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń